‎My Daily Notes

جهت انتقال تجربیات یک دانشجوی لیسانس روانشناسی در آلمان

‎My Daily Notes

جهت انتقال تجربیات یک دانشجوی لیسانس روانشناسی در آلمان

‎My Daily Notes

خوندن رشته ای که با تمام سلول هام دوسش دارم و هروز بیشتر از دیروز یه کنج دنیا باعث شد این وبلاگو بسازم که در وهله اول جایی برای ثبت یادداشت های روزانم باشه و هم شاید راهی برای ارتباط با آدمایی که همسو با هدف هام هستند.
مطالب به زبان فارسی یا آلمانی و بعضا اینگلیسی پست میشن .
*هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع حرام اعلام میکنم 🙄

تصمیم برای بار هزارم

يكشنبه, ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲، ۱۲:۴۱ ق.ظ

برای بار هزارم تصمیم گرفتم وبلاگ نویسی رو شروع کنم 😑

الان که دارم این مسیج رو مینویسم تقریبا دو ماه هست که اینستامو بستم و تمرکزم بیشتر روی زندگی واقعیمه، حقیقا وقتیم ندارم .

تصمیم گرفتم روزانه مطالعاتی ک دارم اینجا هرچقدر که وقت کردم ثبت کنم که هم برای خودم مفیده جمع اوریشون هم برای یه نفر شاید مفید باشه.

( احساس میکنم این هدفم و دفعه قبلیم داشتم -.- )

  • Mohi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی